Monitoring należności


Jednym z najważniejszych celów przedsiębiorcy, powinno być zachowanie płynności finansowej firmy. Bez niej dochodzić może do licznych problemów – również tych, związanych z rozwojem biznesu. Dlatego też tak istotną usługą, świadczoną przez Idea Call Center, jest monitoring należności. Powierzając nam opiekę nad swoimi należnościami, minimalizujecie Państwo ryzyko powstania opóźnień w spłacie należności przez kontrahentów oraz klientów, a sami możecie skupić się na swojej podstawowej działalności.

 

Monitoring płatności – dlaczego jest tak istotny?

Monitoring płatności, oferowany przez zewnętrzną firmę, to działania, których celem jest zapobieganie powstawaniu opóźnień w spłacie należności względem państwa firmy. Pozwala nie tylko kontrolować stan spływu należności i przypominać dłużnikowi o spłacie swojego zobowiązania, ale również wykryć pierwsze sygnały o niewypłacalności klienta lub kontrahenta. Monitoring należności jest rozwiązaniem kompleksowym, w skład którego wchodzi:

  • przypominanie klientom i kontrahentom o terminach płatności faktury, również po upływie wyznaczonego terminu,
  • informowanie o wystawieniu faktury i wysłaniu jej do klienta, co pozwoli kontrahentowi przygotować środki do spłaty zobowiązania i zmobilizuje go do jak najszybszego opłacenia faktury,
  • informowanie przedsiębiorcy o powstaniu długu, co z kolei pozwala na natychmiastową reakcję – np. wstrzymanie współpracy z danym kontrahentem, dzięki czemu można wykluczyć ryzyko powstania jeszcze większych należności przeterminowanych.

Wszystkie tego typu działania pozwalają Państwu zaoszczędzić czas, mieć pełne poczucie bezpieczeństwa i kontrolę nad stanem spłaty należności. Monitoring należności to działania kompleksowe, które obejmują obsługę faktur i płatności, analizę dotychczasowych płatności czy kontakty telefoniczne z klientami i kontrahentami.

Jakie korzyści daje monitoring płatności?    

  • Możliwość kontroli stanu spłaty należności.
  • Przyspieszenie płatności i ograniczenie dodatkowych kosztów, związanych z powstaniem przeterminowanych należności.
  • Utrzymanie stabilności finansowej firmy, poprzez regularną i terminową spłatę należności przez klientów i kontrahentów.
  • Zminimalizowanie liczby nieopłaconych faktur i poczucie bezpieczeństwa.
  • Oszczędność czasu i możliwość skupienia się na podstawowej działalności.

Monitoring płatności w Idea Call Center

Jako doświadczeni i wykwalifikowaniu specjaliści, jesteśmy w stanie zapewnić Państwu kompleksową obsługę i skuteczność działań. Monitorujemy sytuację, kontrolujemy wpływy należności i kontaktujemy się z dłużnikami, dzięki czemu nasi klienci zyskują pełne poczucie bezpieczeństwa i mogą skupić się na swoich podstawowych działaniach. Dzięki profesjonalnemu zespołowi oraz nowoczesnym narzędziom, spełniamy oczekiwania najbardziej wymagających klientów – również dużych przedsiębiorstw, przeprowadzających wiele transakcji i współpracujących z wieloma kontrahentami.

Zapraszamy do współpracy i bezpośredniego kontaktu – również w przypadku pytań lub wątpliwości.

 
 
Serwis korzysta z plików cookies. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.