Helpdesk – obsługa gwarancyjna oraz wsparcie techniczne


Idea Call Center świadczy swoje usługi wszystkim tym przedsiębiorcom, którzy chcą zadbać o zadowolenie swoich klientów. To możliwe jest tylko wtedy, gdy zapewnicie im Państwo fachową i kompleksową obsługę – również wtedy, gdy będą potrzebowali niezbędnych informacji. A taka obsługa wymaga odpowiednich kwalifikacji pracowników, dużego zaangażowania i oczywiście wiedzy na temat produktów i usług, jakie oferujecie swoim klientom. W Idea Call Center zadbamy o to, aby Państwa klienci mogli otrzymać odpowiedź na każde zadane pytanie – oferujemy fachowe i kompleksowe usługi typu helpdesk.

Czym jest helpdesk?

Helpdesk (lub help desk) to narzędzie, dzięki któremu możliwe jest szybkie rozwiązywanie problemów klientów i udzielanie im konkretnych, przydatnych informacji. Specjaliści, którzy przeszli odpowiednie szkolenie i dysponują nowoczesnym oprogramowaniem są do stałej dyspozycji klientów – odbierają połączenia od nich, wsłuchują się w ich potrzeby i udzielają odpowiedzi na zadawane pytania. Mogą doradzić, w jaki sposób pozbyć się problemu związanego z obsługą urządzenia lub oprogramowania, wyjaśnić zawiłość rozwiązania, z którego korzysta klient albo pokierować go krok po kroku przez proces instalacji/konfiguracji danego rozwiązania.

Oczywiście zakres działań pracownika help desk, uzależniony będzie od branży, w jakiej się Państwo specjalizujecie, a także produktów oraz usług, które oferujecie swoim klientom. Dzięki Państwa wiedzy na temat swojej branży oraz naszej, dotyczącej obsługi Klienta, możliwe będzie w pełni profesjonalne zadbanie o to, by każdy klient dzwoniący z problemem, został prawidłowo obsłużony i zakończył rozmowę w pełni usatysfakcjonowany.

Dlaczego zewnętrzny help desk?

Posiadanie wewnętrznego help desku w swojej firmie często mija się z celem – szczególnie w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw. Wymaga to bowiem zbudowania osobnego działu, stworzenia nowych stanowisk pracy i zadbania o odpowiednie szkolenia dla pracowników. To z kolei wiąże się z bardzo dużymi kosztami, które mogą wykraczać poza możliwości firmy.

Zewnętrzne wsparcie jest więc polecane większości przedsiębiorców – macie Państwo wtedy pewność, że za obsługę Waszych klientów odpowiedzialni są doświadczeni i wykwalifikowani specjaliści, którzy przeszli stosowne szkolenie i są w stanie odpowiadać na wszelkie pytania dzwoniących. Helpdesk to usługa, która może być dostosowana w stu procentach do potrzeb każdego przedsiębiorcy, a do tego będzie kosztować Państwa o wiele mniej czasu i pieniędzy, niż stworzenie odrębnego działu w firmie.

Zapraszamy do współpracy z Idea Call Center!

Profesjonalny help desk pozwala rozwiązywać problemy klientów, dając przy tym wiele innych korzyści, jak choćby zwiększanie zadowolenia i zaufania klienta czy budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Klienci, wiedząc że mogą liczyć na Państwa firmę, z dużą dozą prawdopodobieństwa będą dalej korzystać z jej usług. W Idea Call Center zadbamy o to, by skuteczny helpdesk, pozwalał Państwu rozwijać biznes.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości – zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym pracownikiem.

 
 
Serwis korzysta z plików cookies. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.