Badania marketingowe


Jak osiągnąć sukces w biznesie? Tworząc doskonałą ofertę, dbając o klienta i dokonując odpowiednich inwestycji. Jednak osiągnięcie tych celów będzie niemożliwe bez znajomości potrzeb klienta oraz warunków, panujących na rynku. Pomóc mogą w tym zakresie badania marketingowe, które dadzą odpowiedzi na wiele pytań i pozwolą działać skutecznie, a nie po omacku. W Idea Call Center, wykorzystując wieloletnie doświadczenie i specjalistyczną wiedzę, wykonujemy tego rodzaju badania, dostarczając Państwu informacje, które w przyszłości pozwolą Wam skutecznie rozwijać przedsiębiorstwo.

Dlaczego warto postawić na badania marketingowe?

Powód jest prosty – by móc działać skutecznie i zdobyć wiedzę, dzięki której Państwa firma będzie o krok przed konkurencją. Badania marketingowe odpowiadają na bardzo istotne z biznesowego punktu widzenia pytania, takie jak:

  • Kim jest mój klient i czego potrzebuje?
  • Jak spełnić oczekiwania klienta?
  • Na co zwraca uwagę klient, podejmując decyzję o zakupie?
  • Czy moja oferta spełnia oczekiwania klientów?
  • W jaki sposób poprawić ofertę, by cieszyła się większym zainteresowaniem?

Dzięki uzyskanym odpowiedziom, poznacie Państwo profil swojej grupy docelowej, dowiecie się czego oczekuje, jak kształtuje się rynek i jakie rozwiązania wybrać, aby działania przedsiębiorstwa były skuteczne i zyskowne. Pozyskujecie wiarygodne, niezależne i aktualne dane na temat rynku, który – niezależnie od branży – wciąż zmienia się i ewoluuje. Dzięki temu poznajecie aktualne trendy i jesteście na bieżąco. A to klucz do sukcesu i wyprzedzenia konkurencji.

Badania marketingowe – od zbierania danych, do ich analizy

W Idea Call Center przeprowadzamy badania marketingowe w sposób kompleksowy, podchodząc zawsze w pełni indywidualnie do potrzeb każdego klienta. Zajmujemy się:

  • opracowywaniem ankiet oraz ich kodowaniem,
  • generowaniem baz danych / dobieraniem odpowiedniej próby,
  • telefonicznym przeprowadzaniem ankiet,
  • analizowaniem wyników.

Zapewniamy więc stworzenie pytań, które będą odpowiadały Państwa celom biznesowym oraz informacjom, jakie chcecie uzyskać. Zadamy je potencjalnym klientom Waszej firmy, co pozwoli uzyskać wiarygodne wyniki i pozyskać dane, które okażą się przydatne w rozwoju przedsiębiorstwa. Za kontakt z klientem odpowiadają zawsze wykwalifikowani i doświadczeni konsultanci, co jest kluczowe w efektywnym przeprowadzaniu badań marketingowych.

Końcowym etapem badań jest oczywiście analiza wyników – zajmują się nią specjaliści, dzięki czemu otrzymujecie Państwu przydatne wyniki, które pozwolą Wam osiągać cele biznesowe. Badania marketingowe przeprowadzane przez zewnętrznych specjalistów, pozwolą Państwu zyskać niezbędne informacje i skupić się na podstawowej działalności – jest to rozwiązanie optymalne, pozwalające zaoszczędzić czas i pieniądze. Zapraszamy więc do owocnej współpracy, dzięki której zwiększycie Państwo szansę na rozwój swojej działalności.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi specjalistami.

 
 
Serwis korzysta z plików cookies. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.