Wsparcie sprzedaży w firmie, czyli najważniejsze usługi call center

Wsparcie sprzedaży w firmie, czyli najważniejsze usługi call center

Problemy w komunikacji z klientem lub telesprzedażą? Rozwiąże je fachowe doradztwo!

Problemy w komunikacji z klientem lub telesprzedażą? Rozwiąże je fachowe doradztwo!

Obsługa klienta i telesprzedaż to dziedziny, w których bardzo łatwo popełnić błąd.

Usługi call center – co da Ci fachowa obsługa klienta?

Usługi call center – co da Ci fachowa obsługa klienta?

Nasza firma świadczy usługi call center, wśród których rosnącą popularnością cieszy się obsługa klienta.

Outsourcing call center – kiedy i do czego jest potrzebny firmie?

Outsourcing call center – kiedy i do czego jest potrzebny firmie?

Outsourcing call center kojarzony jest przede wszystkim ze sprzedażą.

Obsługa reklamacji, czyli outsourcing call center budujący pozytywny wizerunek marki

Obsługa reklamacji, czyli outsourcing call center budujący pozytywny wizerunek marki

Zakup produktu lub skorzystanie z usługi wiąże się z pewnymi oczekiwaniami, których niespełnienie oznaczać będzie brak zadowolenia konsumenta.

Outsourcing call center to również skuteczny monitoring płatności

Outsourcing call center to również skuteczny monitoring płatności

Idea Call Center członkiem SMB!

Idea Call Center członkiem SMB!

Profesjonalna obsługa klienta, czyli zbuduj przewagę nad konkurencją

Profesjonalna obsługa klienta, czyli zbuduj przewagę nad konkurencją

Dla wielu przedsiębiorców kluczem do sukcesu jest doskonała oferta, najlepiej dostępna w atrakcyjnej cenie.

Utrzymuj nie sprzedawaj!

Utrzymuj nie sprzedawaj!

Najlepiej dbamy o klientów, gdy...

Śmierć call center z success-fee!

Śmierć call center z success-fee!

Dlaczego takie rozliczenie nie jest korzystne ?

Jak sprzedać auto przez telefon?

Jak sprzedać auto przez telefon?

Czy to w ogóle możliwe?

Nie mozna zarzadzac czyms czego sie nie mierzy

Nie mozna zarzadzac czyms czego sie nie mierzy

Idea Call Center - historia powstania spółki

Idea Call Center - historia powstania spółki

Wywiad z Dyrektor Zarządzającą - Iwoną Bogdanov

Wywiad z Dyrektor Zarządzającą - Iwoną Bogdanov

Wywiad dla GoWork

Wywiad dla GoWork

Wywiad dla GoWork

Klasy o profilu technik call center

Klasy o profilu technik call center

Automatyzacja zrządzania jakością

Automatyzacja zrządzania jakością

Nie tylko monitoring rozmów...


Serwis korzysta z plików cookies. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.