Nasze usługi
Pozyskanie klienta
 
Pozyskanie klienta
 

Usługi call center - telemarketingowe

generowanie leadów Modele telesprzedaży w call center w zależności od oferty, branży, czy grupy odbiorców, mogą mieć wiele scenariuszy, opierać się na jednym lub kilku etapach oraz wykorzystywać komplementarne kanały komunikacji (telefon, email, chat, www, poczta tradycyjna). Od odpowiedniego doboru i zaprojektowania wszystkich tych elementów zależy powodzenie projektu. Specjaliści Idea Call Center, bazując na wieloletnim doświadczeniu, doradzają nie tylko w optymalnym wykorzystaniu kanału call center, ale również wpisują to narzędzie w całościową strategię modelu sprzedaży i obsługi klienta. Dzięki temu możliwości jakie dają usługi telemarketingowe, zostają wykorzystane w stu procentach.

Rodzaje kampanii pozyskujących klienta – telesprzedaż i generowanie leadów (usługi call center)

  • sprzedaż przez telefon Generowanie leadów - udzielanie informacji o produkcie i uzyskiwanie deklaracji zainteresowania, umawianie spotkań. Generowanie leadów znacząco podnosi ilość sprzedaży.
  • Sprzedaż telefoniczna wraz z jej finalizacją - zbieranie danych do umowy, druk oraz wysyłka umów, wysyłka produktu. Usługa sprzedaż przez telefon jest w pełni kompleksowa.

usługi telemarketingowe

Generowanie leadów

W przypadku obsługi leadów generowanych za pomocą Internetu oddzwonienie (usługi call center) powinno nastąpić do 3 godzin od wpłynięcia zapytania na stronę www.

Narzędzia, którymi dysponuje Idea Call Center oraz doświadczenia kadry w zarządzaniu zasobami ludzkimi pozwalają osiągnąć bardzo krótki czas inicjacji połączenia do osób, które zainteresowały się ofertą w Internecie, co pozwala na maksymalizację konwersji sprzedażowej oraz pełne wykorzystanie potencjału.

MODEL I

Wstępne przedstawienie oferty

Uzyskanie deklaracji zainteresowania

Umówienie spotkania z przedstawicielem, skierowanie na stronę internetową, itp

Przekazanie bazy prospektów do firmy zlecającej akcję

MODEL II

Weryfikacja potencjału klienta

Wstępne przedstawienie oferty

Uzyskanie deklaracji zainteresowania

Anonsowanie kontaktu/wizyty przedstawiciela firmy, który przedstawi szczegóły oferty lub umówi się na spotkanie

Przekazanie bazy prospektów bezpośrednio do dedykowanych przedstawicieli

Weryfikacja wizyty przedstawiciela

telesprzedaż

Sprzedaż przez telefon wraz z jej finalizacją

MODEL I

Weryfikacja potencjału klienta – wywiad, weryfikacja zdolności kredytowej

Wstępne przedstawienie oferty

Uzyskanie deklaracji zainteresowania

Szczegółowe przedstawienie oferty

Uzyskanie zgody na zakup produktu usługi (nagranie zgody)

Zebranie danych do umowy

Przekazanie bazy prospektów wraz z danymi do umowy do firmy zlecającej akcję

MODEL II

Weryfikacja potencjału klienta – wywiad, weryfikacja zdolności kredytowej

Wstępne przedstawienie oferty

Uzyskanie deklaracji zainteresowania Szczegółowe przedstawienie oferty

Uzyskanie zgody na zakup produktu usługi (nagranie zgody)

Zebranie danych do umowy oraz wprowadzenie danych do systemu CRM firmy zlecającej akcję

Personalizowany druk oraz wysyłka umów do klientów

Przekazanie podpisanych umów bezpośrednio do firmy zlecającej akcję

Pozyskanie klienta
 

Usługi call center - telemarketingowe

generowanie leadów Modele telesprzedaży w call center w zależności od oferty, branży, czy grupy odbiorców, mogą mieć wiele scenariuszy, opierać się na jednym lub kilku etapach oraz wykorzystywać komplementarne kanały komunikacji (telefon, email, chat, www, poczta tradycyjna). Od odpowiedniego doboru i zaprojektowania wszystkich tych elementów zależy powodzenie projektu. Specjaliści Idea Call Center, bazując na wieloletnim doświadczeniu, doradzają nie tylko w optymalnym wykorzystaniu kanału call center, ale również wpisują to narzędzie w całościową strategię modelu sprzedaży i obsługi klienta. Dzięki temu możliwości jakie dają usługi telemarketingowe, zostają wykorzystane w stu procentach.

Rodzaje kampanii pozyskujących klienta – telesprzedaż i generowanie leadów (usługi call center)

  • sprzedaż przez telefon Generowanie leadów - udzielanie informacji o produkcie i uzyskiwanie deklaracji zainteresowania, umawianie spotkań. Generowanie leadów znacząco podnosi ilość sprzedaży.
  • Sprzedaż telefoniczna wraz z jej finalizacją - zbieranie danych do umowy, druk oraz wysyłka umów, wysyłka produktu. Usługa sprzedaż przez telefon jest w pełni kompleksowa.

usługi telemarketingowe

Generowanie leadów

W przypadku obsługi leadów generowanych za pomocą Internetu oddzwonienie (usługi call center) powinno nastąpić do 3 godzin od wpłynięcia zapytania na stronę www.

Narzędzia, którymi dysponuje Idea Call Center oraz doświadczenia kadry w zarządzaniu zasobami ludzkimi pozwalają osiągnąć bardzo krótki czas inicjacji połączenia do osób, które zainteresowały się ofertą w Internecie, co pozwala na maksymalizację konwersji sprzedażowej oraz pełne wykorzystanie potencjału.

MODEL I

Wstępne przedstawienie oferty

Uzyskanie deklaracji zainteresowania

Umówienie spotkania z przedstawicielem, skierowanie na stronę internetową, itp

Przekazanie bazy prospektów do firmy zlecającej akcję

MODEL II

Weryfikacja potencjału klienta

Wstępne przedstawienie oferty

Uzyskanie deklaracji zainteresowania

Anonsowanie kontaktu/wizyty przedstawiciela firmy, który przedstawi szczegóły oferty lub umówi się na spotkanie

Przekazanie bazy prospektów bezpośrednio do dedykowanych przedstawicieli

Weryfikacja wizyty przedstawiciela

telesprzedaż

Sprzedaż przez telefon wraz z jej finalizacją

MODEL I

Weryfikacja potencjału klienta – wywiad, weryfikacja zdolności kredytowej

Wstępne przedstawienie oferty

Uzyskanie deklaracji zainteresowania

Szczegółowe przedstawienie oferty

Uzyskanie zgody na zakup produktu usługi (nagranie zgody)

Zebranie danych do umowy

Przekazanie bazy prospektów wraz z danymi do umowy do firmy zlecającej akcję

MODEL II

Weryfikacja potencjału klienta – wywiad, weryfikacja zdolności kredytowej

Wstępne przedstawienie oferty

Uzyskanie deklaracji zainteresowania Szczegółowe przedstawienie oferty

Uzyskanie zgody na zakup produktu usługi (nagranie zgody)

Zebranie danych do umowy oraz wprowadzenie danych do systemu CRM firmy zlecającej akcję

Personalizowany druk oraz wysyłka umów do klientów

Przekazanie podpisanych umów bezpośrednio do firmy zlecającej akcję

Ludzie

Bazujemy na kadrze managerskiej, której wieloletnim doświadczeniem w branży call center dzielimy się z naszymi klientami.

 

Lokalizacja

Jesteśmy kameralnym call center dysponującym setką stanowisk operacyjnych mieszczących się w Radomiu.

 

Technologia

Niewątpliwie niezawodność świadczenia usług na najwyższym poziomie to odpowiednia technologia.