Idea Call Center tworzą specjaliści, którzy od lat skutecznie działają na rynku telemarketingowym. Ich doświadczenie oraz możliwość wykorzystywania najlepszych narzędzi, zapewnia wielopłaszczyznową pomoc we wparciu sprzedaży  produktów i usług naszych klientów. Oferujemy usługi telemarketingowe, sprzedaż przez telefon wraz z finalizacją, a także generowanie leadów. Jesteśmy przekonani, że nasze umiejętności nabyte podczas realizacji dziesiątek kampanii będą gwarantem skutecznego wsparcia sprzedaży. 

Wspieramy działy sprzedaży zarówno w B2B jak i B2C. Modele wspólpracy z naszymi Klientami są uzaleznione od oferty, branży, czy grupy odbiorców Zleceniodawcy. Mogą mieć wiele scenariuszy, opierać się na jednym lub kilku etapach realizacji oraz wykorzystywać komplementarne kanały komunikacji:

  • telefon
  • email
  • live chat
  • video live chat
  • www
  • list tradycyjny

Posiadamy sprawdzonych i rzetelnych dostawców baz danych, którzy rekomendują dobór grupy docelowej.  Współpracujemy także z agencjami generującymi bazy poprzez kampanie w internecie, voice mail, czy też sms. Szukamy najbardziej optymalnych źródeł baz w zależności od wymagań i specyfiki naszych klientów. To właśnie m.in dzięki takiej współpracy osiągamy ponadprzeciętne wyniki w projektach sprzedażowych.

Usługi telemarketingowe - Call Center

Usługi call center skupiają w sobie różnorodne modele sprzedaży przez telefon. Nasza firma oferuje m.in.: 

  • sprzedaż przez telefon 
  • generowanie leadów 

Zarówno telesprzedaż jak i usługa generowanie leadów to działania wykonywane kompleksowo, z wykorzystaniem bardzo atrakcyjnych modeli rozliczeniowych. 

Modele rozliczeń:

Przy pierwszym wspólnym projekcie sprzedażowym danej usługi czy produktu nie rozliczamy się za success fee. Proponujemy natomiast projekt pilotażowy na niewielkiej skali. Jest on niezbędny aby ocenić takie parametry jak:

- dobór odpowiedniej grupy docelowej czy też innych działań pozyskania bazy np. działań internetowych

- atrakcyjnośc produktu i jego dostsowanie (często modyfikacja) do sprzedaży telefonicznej

- dobór odpowiednich konsultantów do pracy

- skuteczność konsultantów

- skrypt rozmowy

Po okresie testowym i zmierzeniu naszych wyników oraz finalnych efektów jesteśmy gotowi do rozważenia rozliczania się za success fee czy też w modelu hybrydowym.

Zachęcamy do lektury bardzo ciekawego artykułu na temat sprzedaży za success fee z wypowiedzią naszego Dyrektora Sprzedaży Ernesta Kargola Śmierć call center z success-fee

 

Skontaktuj się z nami

tel.: +48 22 292 70 00



Serwis korzysta z plików cookies. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.