Idea Call Center tworzą specjaliści, którzy od lat skutecznie działają na rynku telemarketingowym. Ich doświadczenie oraz możliwość wykorzystywania najlepszych narzędzi, zapewnia wielopłaszczyznową pomoc we wparciu sprzedaży  produktów i usług naszych klientów. Oferujemy usługi telemarketingowe, sprzedaż przez telefon wraz z finalizacją, a także generowanie leadów. Jesteśmy przekonani, że nasze umiejętności nabyte podczas realizacji dziesiątek kampanii będą gwarantem skutecznego wsparcia sprzedaży. 

Wspieramy działy sprzedaży zarówno w B2B jak i B2C. Modele wspólpracy z naszymi Klientami są uzaleznione od oferty, branży, czy grupy odbiorców Zleceniodawcy. Mogą mieć wiele scenariuszy, opierać się na jednym lub kilku etapach realizacji oraz wykorzystywać komplementarne kanały komunikacji:

  • telefon
  • email
  • live chat
  • video live chat
  • www
  • list tradycyjny

generowanie leadówPosiadamy sprawdzonych i rzetelnych dostawców baz danych, którzy rekomendują dobór grupy docelowej.  Współpracujemy także z agencjami generującymi bazy poprzez kampanie w internecie, voice mail, czy też sms. Szukamy najbardziej optymalnych źródeł baz w zależności od wymagań i specyfiki naszych klientów. To właśnie m.in dzięki takiej współpracy osiągamy ponadprzeciętne wyniki w projektach sprzedażowych.

Usługi telemarketingowe - Call Center

Usługi call center skupiają w sobie różnorodne modele sprzedaży przez telefon. Nasza firma oferuje m.in.: 

  • sprzedaż przez telefon 
  • generowanie leadów 

Zarówno telesprzedaż jak i usługa generowanie leadów to działania wykonywane kompleksowo, z wykorzystaniem bardzo atrakcyjnych modeli rozliczeniowych. 

Modele rozliczeń:

telesprzedaż -  usługi call centerPrzy pierwszym wspólnym projekcie sprzedażowym danej usługi czy produktu nie rozliczamy się za success fee. Proponujemy natomiast projekt pilotażowy na niewielkiej skali. Jest on niezbędny aby ocenić takie parametry jak:

- dobór odpowiedniej grupy docelowej czy też innych działań pozyskania bazy np. działań internetowych

- atrakcyjnośc produktu i jego dostsowanie (często modyfikacja) do sprzedaży telefonicznej

- dobór odpowiednich konsultantów do pracy

- skuteczność konsultantów

- skrypt rozmowy

Po okresie testowym i zmierzeniu naszych wyników oraz finalnych efektów jesteśmy gotowi do rozważenia rozliczania się za success fee czy też w modelu hybrydowym.

Zachęcamy do lektury bardzo ciekawego artykułu na temat sprzedaży za success fee z wypowiedzią naszego Dyrektora Sprzedaży Ernesta Kargola Śmierć call center z success-fee

 

 
 
Serwis korzysta z plików cookies. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.