Jeżeli planujecie Państwo zbudowanie działu obsługi klienta lub posiadacie już działający customer service, ale macie z tym wyzwania zapraszamy do współpracy z nami!

Gwarantujemy obsługę klienta na najwyższym poziomie - obsługa reklamacji i help desk. Usługi świadczymy w zakresie:

  • Infolinia informacyjna
  • Customer service
  • Obsługa reklamacji
  • Helpdesk – obsługa gwarancyjna oraz wsparcie techniczne
  • Przyjmowanie zamówień, rejestracja uczestników
  • Overflows (odbieranie nadwyżek połączeń)
  • Disaster recovery
  • Monitoring płatności
  • Monitoring należności

Profesjonalnie przygotowana infolinia pozwala nam odbierać połączenia przychodzące od Klientów, a wdrożenie specjalistycznego oprogramowania oraz nasze doświadczenie, gwarantują usprawnienie i dopasowanie wydajności działów helpdesk. 

Obsługa klienta odbywa się nie tylko za pośrednictwem telefonu. Kontaktujemy się z konsumentami także poprzez email, live chat, videokonferencje, sms, czy nawet już coraz zadziej spotykaną pocztę tradycyjną.

Wykonujemy także czynności związane z BACK OFFICE:

  • Personalizacja przesyłek
  • Insertowanie
  • Foliowanie, konfekcjonowanie
  • Obsługa zwrotów
  • Archiwizowanie korespondencji
  • Druk
  • Nadzór nad firmą kurierską

Badania marketingowe – ilościowe i jakościowe

Prowadzone przez naszą firmę badania marketingowe charakteryzują się dużą rzetelnością i zawsze dopasowane są do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Oferujemy zarówno badania ilościowe jak i badania jakościowe. 

Obsługa klienta to także BADANIA MARKETINGOWE/BADANIA CATI:

  • Opracowywanie ankiety i jej kodowanie
  • Wygenerowanie bazy danych do ankiety / dobranie odpowiedniej próby
  • Telefoniczne przeprowadzanie ankiety
  • Pełna analiza otrzymanych wyników

 

Wiele firm podejmuje próby zbudowania efektywnego działu obsługi klienta, i nic dziwnego, gdyż jest to główny czynnik, którym możemy dzisiaj wyróżnić się na tle konkurencji.  Niestety wielokrotnie próby te są nieskuteczne.

Firmy borykają się z:

- wyzwaniami kadrowymi (utrzymaniem kadry na stałym poziomie, zwolnieniami lekarskimi, urlopami, a co się z tym wiąże zastępstwami w pracy i kosztami zatrudnienia)

- nierównomiernym rozłożeniem ruchu połączeń telefonicznych vs liczba zatrudnionych osób,

- zarządzaniem pracą zespołu takimi jak chociażby stały nadzór i praca dedykowanego trenera nad jakością rozmów , dostosowanie liczby osób obsługujących do nieoczekiwanych nadwyżek połączeń, śledzenie efektywności i wydajności pracowników i wiele innych.

Dodatkowo, w firmie musi powstać oddzielne profit center w firmie zarządzane przez ekspertów w dziedzinie obsługi klienta, co jest niewątpliwie kosztownym rozwiązaniem.

Zlecając obsługę klienta na zewnątrz po pierwsze firma może skupić się na swoim core business, a ten proces zlecić profesjonalnej firmie, która się posiada doświadczenie i specjalisuje się w takiej obsłudze. Proponowany przez naszą firmę  model współpracy umożliwia Zleceniodawcy rozliczanie outsourcera z wyników pracy poprzez ustalone KPI, badania jakości obsługi, wnikliwe raportowanie, czy też inne wcześniej ustalone parametry. Klient ma możliwość stałego monitoringu pracy konsultantów telefonicznych i jakości rozmów poprzez dostęp do 100% nagrań online.

 

O tym jak istotna jest dzisiaj jakość obsługi klienta mówi Dyrektor Zarządzająca Iwona Bogdanov w poniższym artykule Utrzymuj nie sprzedawaj! .

Skontaktuj się z nami

tel.: +48 22 292 70 00



Serwis korzysta z plików cookies. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.