Nasi klienci często mówią nam, że wykonujemy pracę inaczej niż pozostałe firmy, ponieważ naprawdę słuchamy, a także dostarczamy obiektywnych informacji zwrotnych i analiz. Jesteśmy pasjonatami w rozwiązywaniu problemów związanych z komunikacją z klientami.

 

Oferujemy natępujące usługi doradcze:

- doradztwo produktowe i procesowe na etapie wdrażania projektu,

- doradztwo w zakresie tworzenia własnego call center

- doradztwo w zakresie planowania i optymalizacji istniejących  procesów np biura obsługi klienta, sprzedaży

- doradztwo telekomunikacyjne przy optymalizacji kosztów połączeń,

 

Przeprowadzamy szkolenia i warsztaty oparte na naszym doświadczeniu i wieloletniej praktyce z zakresu:

- telefonicznej obsługi klienta

- sprzedaży telefonicznej

- obsługi reklamacji

- badań satysfakcji

- innego dotyczącego procesów związanych z obsługą klienta

 

Do realizacji każdej usługi zawsze podchodzimy bardzo indywidualnie i staramy się działać maksymalnie elastycznie dopasowując się tym samym do wymagań naszych Klientów i specyfiki projektów nam zlecanych.

 

DOŚWIADCZENIE

Wieloletnie doświadczenie od strategii poprzez planowanie do realizacji.

Konsultanci będący w branży średnio 15 lat.

Sprawdzone rekomendacje dostosowane do potrzeb i celów klienta.

Praktyczna wiedza dotycząca technologii, związane z tym wyzwania oraz kluczowe czynniki sukcesu.

Strategiczne spojrzenie na procesy operacyjne, komunikacyjne i technologiczne.

 

METODOLOGIA

Pomagamy klientom zbudować rozwiązania oparte na procesach finansowo uzasadnionych i dostosowanych do celów biznesowych.

Pomagamy klientom definiować i realizować strategię współpracy z klientami. Współpracujemy z nimi, aby dzielić się naszą wiedzą, rozwijać najlepsze rozwiązania, a także poznawać potencjalne zagrożenia. Każdy z naszych projektów obejmuje najlepsze praktyki - praktyki, które pochodzą z lat przebywania w branży contact center.

Przeprowadzamy wnikliwą identyfikację i analizę wyzwań, ustalamy plan działania oraz realizujemy wytyczone cele.

 

DZIAŁANIE

Naszymi klientami są małe, prywatne firmy, a także duże międzynarodowe korporacje. Niektórzy zatrudniają kilku pracowników, inni tysiące. Reprezentują różnorodne gałęzie przemysłu, w tym:

  • Finanse
  • Ubezpieczenia
  • Sektor publiczny
  • Telekomunikacja
  • Energetyka
  • Motoryzacja
  • Marketing i reklama
  • Turystyka i hotelarstwo
  • Transport i logistyka
  • Technologia
  • Edukacja
  • Usługi Business-to-Business

Klienci wybierają nas, ponieważ:

  • Wymagają specjalistycznej wiedzy z dziedziny technologii, doświadczenia w prowadzeniu contact center oraz wiedzy pochodzącej najlepszych praktyk
  • Chcą wdrażać sprawdzone procesy oraz posiadać  doradców, którzy są w stanie analizować oraz optymalizować procesy
  • Dążą do zwiększenia kompetencji wydajnośi i efektywności zespołu
  • Potrzebują moderatora, który fachowym okiem spojrzy z boku na ich działania i procesy

 

Skontaktuj się z nami

tel.: +48 22 292 70 00



Serwis korzysta z plików cookies. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.