Idea Call Center to usługowe contact center, które zostało stworzone przez zespół managerów z kilkunastoletnim doświadczeniem na wszystkich szczeblach zarządzania w tej branży.

Od 1998 roku – jako przedstawiciele wiodących polskich call center byliśmy i jesteśmy obserwatorami trendów obsługi klienta i telemarketingu oraz współtwórcami sukcesów wielu firm na tym trudnym i wymagającym rynku. Pracowaliśmy dla liderów tej branży, aktywnie uczestnicząc w realizacji najlepszych praktyk biznesowych. 

Bazując na naszych doświadczeniach, po latach pracy z innymi - zdecydowaliśmy się stworzyć wyjątkowe miejsce, w którym Klient - powierzając realizację części swojego biznesu – ma pewność współpracy z zaufaną firmą, gwarantującą ciągłość biznesu, wymaganą jakość obsługi oraz satysfakcjonujące relacje partnerskie - Idea Call Center.

Sukcesu naszego działania upatrujemy w zaangażowaniu naszych najlepszych praktyków w możliwie najwięcej etapów prowadzonego projektu. Nie ograniczamy się tylko do realizacji projektu, dysponujemy wysokimi kompetencjami doradczymi w obszarze projektowania całej komunikacji z konsumentami, optymalizacji kosztów projektu i zwiększania wartości klientów.

Skontaktuj się z nami

tel.: +48 22 292 70 00



Serwis korzysta z plików cookies. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.