Skuteczna sprzedaż to klucz do rozwoju większości przedsiębiorstw – bez niej, osiągnięcie sukcesu nie jest możliwe. Niestety, bardzo duża część przedsiębiorców nie jest w stanie zbudować skutecznego zespołu handlowców czy działu obsługi klienta, które są niezbędne w osiąganiu odpowiednich przychodów i budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Dlatego też rosnącą popularnością cieszą się usługi call center, związane ze wsparciem sprzedaży w firmie – dzięki nim zespół specjalistów z zewnątrz, będzie w stanie pomóc w osiąganiu lepszych wyników. W oparciu o najlepsze, sprawdzone metody. W czym pomoże Ci taki outsourcing call center?

Wsparcie sprzedaży – kompleksowe usługi call center

Na samym wstępie warto zaznaczyć, że usługi call center, które świadczy nasza firma, skierowane są do przedsiębiorstw, oferujących swoje produkty lub usługi zarówno klientom prywatnym, jak też biznesowym. Co więcej – sprawdzają się one w firmach, reprezentujących rozmaite branże, w których sprzedaż przez telefon może być nieocenionym sposobem na budowanie zaufania klientów i wyższą sprzedaż. Do tego celu wykorzystywane mogą być różne narzędzia – telefon, e-mail, live chat, strony WWW, a nawet tradycyjny list!

Specjaliści, oferujący outsourcing call center, są oczywiście w stanie dopasować metody sprzedaży i kanały komunikacji z klientem w pełni indywidualnie do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa, co ma ogromne znaczenie w kontekście uzyskiwanych wyników sprzedaży.

Co da Twojej firmie wsparcie sprzedaży?

Usługi call center oferowane przez zewnętrznych specjalistów, umożliwiają osiąganie różnych celów. W Idea Call Center wyróżniamy dwie najważniejsze.

Telesprzedaż

Jest to oczywiście najważniejszy element wsparcia sprzedaży, która prowadzi bezpośrednio do zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów czy usług. Polega ona na tym, że wykwalifikowany i doskonale znający ofertę specjalista, kontaktuje się z potencjalnymi klientami i prezentuje im ofertę. Wiedza oraz doświadczenie handlowca mają tutaj kluczowe znaczenie – dzięki nim wie on w jaki sposób prowadzić rozmowę, by zainteresować klienta, co zrobić w chwilach kryzysu (gdy klient chce kończyć rozmowę) i jak reagować na potrzeby swojego rozmówcy. Specjalista zna techniki sprzedaży, stara się dopasować ofertę indywidualnie do potrzeb potencjalnego klienta, a także dysponuje odpowiednimi narzędziami, dzięki którym jest w stanie uzyskać wysoką skuteczność sprzedaży.

Bardzo duży wpływ na skuteczną telesprzedaż ma to, z jakiej bazy klientów korzysta pracownik. Musi być ona w stu procentach dopasowana do branży i oferty danego przedsiębiorstwa, bo tylko wtedy znajdujące się w bazie danych osoby, będą zainteresowane produktem. Bez tego nie jest możliwe osiąganie odpowiednich rezultatów. W Idea Call Center współpracujemy ze sprawdzonymi dostawcami baz danych, dzięki którym możemy trafić do konkretnej grupy docelowej – takiej, która będzie zainteresowana Twoimi produktami lub usługami.

Generowanie leadów

Fundamentem sukcesu każdego przedsiębiorstwa, jest duże zainteresowanie ofertą i kontaktowanie się z takimi klientami, którzy mogliby być chętni do zakupienia produktu czy skorzystania z usługi. Niezbędne jest w tym wypadku generowanie leadów, czyli pozyskiwanie informacji o klientach, chętnych do przyszłej współpracy. Posiadając listę osób czy firm, które wyrażają zainteresowanie usługami czy produktami, które oferuje firma, istnieje o wiele większa szansa na sprzedaż, niż w przypadku kontaktowania się z losowymi osobami.

Leady pozyskiwać można na wiele rozmaitych sposobów, a niezbędne są do tego ponownie – wiedza, doświadczenie, a także niezbędne narzędzia. W Ideac Call Center dysponujemy tym wszystkim co sprawia, że zyskasz możliwość znacznego zwiększenia popularności oferty i oczywiście sprzedaży.

Czy to wszystko?

Oczywiście, że nie! Usługi call center w zakresie wsparcia sprzedaży to również dosprzedaż produktów i usług, umawianie spotkań, a także inne działania, mające na celu zwiększenie przychodów ze sprzedaży w Twojej firmie. Jako specjaliści w tej dziedzinie, jesteśmy w stanie zapewnić Ci kompleksowy outsourcing call center, który sprawi, że telesprzedaż będzie skuteczna, a wszelkie prowadzone działania zostaną w pełni dopasowane do Twoich potrzeb.

Oferujemy przy tym szereg innych usług, w tym obsługę klienta, monitoring płatności, przeprowadzanie badań marketingowych czy fachowe doradztwo. Postaw na sprzedaż przez telefon i ciesz się wynikami, jakich nie miałeś wcześniej!

Dlaczego warto zdecydować się na wsparcie sprzedaży?

  • Korzystasz z usług doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów, którzy doskonale wiedzą jak zwiększyć przychody Twojej firmy poprzez sprzedaż przez telefon.
  • Nie tylko zwiększasz sprzedaż, ale również budujesz zaufanie klientów oraz pozytywny wizerunek swojego przedsiębiorstwa.
  • Twoja firma korzysta z najnowocześniejszych i najskuteczniejszych narzędzi, jakie są obecnie dostępne na rynku.
  • Nie musisz tworzyć własnego działu sprzedaży – korzystasz z usług zewnętrznej firmy, oferującej outsourcing call center.
  • Pozyskujesz zaufanych klientów, którzy powrócą i ponownie skorzystają z Twoich produktów lub usług w przyszłości.

Jeżeli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami – odpowiemy na wszelkie Twoje pytania i stworzymy ofertę w pełni indywidualnie dostosowaną do Twoich potrzeb.

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.