Outsourcing call center kojarzony jest przede wszystkim ze sprzedażą. I słusznie, jednak na pojęcie to składa się jeszcze wiele innych usług, które są skierowane do firm pragnących rozwijać się szybciej niż do tej pory. Na jakie usługi call center możesz postawić i czy przyniesie Ci to konkretne korzyści? Przekonaj się!

Przede wszystkim – profesjonalna sprzedaż przez telefon

Nie ulega wątpliwości, że to właśnie potrzeba podniesienia jakości i skuteczności sprzedaży decyduje o tym, że wielu przedsiębiorców decyduje się na outsourcing call center. I jak się okazuje – bardzo słusznie. Profesjonalny i dobrze przygotowany do swojej pracy specjalista call center, jest w stanie dziennie zainteresować ofertą nawet kilkadziesiąt osób, co może znacząco podnieść sprzedaż w przedsiębiorstwie, a w dalszej kolejności – zwiększyć jego ppopularność, co być może będzie miało pozytywny wpływ na przyszłe wyniki.

Ten rodzaj usługi call center ma dwa cele – sprzedaż przez telefon, a także generowanie leadów. Jego skuteczność zależy od tego, jaką strategię obierze firma, świadcząca tego rodzaju usługi – musi być ona przemyślana i w stu procentach sprawdzona. W Idea Call Center dbamy o każdy szczegół, dobierając odpowiednią grupę docelową, tworząc odpowiedni skrypt rozmowy i stawiając na odpowiednich konsultantów, a także odpowiednio przedstawiając produkt czy usługę. Tylko w ten sposób możliwe jest zainteresowanie ofertą dużej liczby osób i budowanie pozytywnego wizerunku Twojego przedsiębiorstwa.

Kiedy warto się zdecydować? W przypadku:

  • problemów z realizacją planów sprzedażowych,
  • chęci pozyskania większej liczby klientów,
  • chęci zwiększenia zainteresowania ofertą firmy.

Usługi call center to również profesjonalna obsługa klienta

Oczywiście usługi call center nie kończą się na sprzedaży, ponieważ w większości przypadków równie ważna dla przedsiębiorstw jest obsługa klienta, która oczywiście także może odbywać się przez telefon. Tutaj pomoc jest możliwa zarówno w przypadku, gdy firma planuje zbudowanie działu obsługi klienta albo gdy już taki dział posiada, ale pragnie zwiększyć jego efektywność albo rozbudować go w oparciu o doświadczenie specjalistów z zewnątrz.

Obsługa klienta może mieć bardzo zróżnicowany charakter, dopasowany oczywiście do potrzeb przedsiębiorstwa, a także jego klientów. Może pełni rolę infolinii informacyjnej, która pozwoli klientowi pozyskać istotne dla niego informacje na temat produktu czy usługi, serwisu, będącego wsparciem dla klienta, jak również obsługi reklamacji. Oczywiście to nie wszystko – ten rodzaj usługi call center to również:

  • help desk,
  • przyjmowanie zamówień,
  • rejestrowanie uczestników,
  • odbieranie nadwyżek połączeń,
  • monitoring płatności i należności.

Kiedy warto się zdecydować? W przypadku:

  • chęci stworzenia lub rozbudowy działu obsługi klienta w firmie,
  • pragnienia poprawy relacji z klientem,
  • chęci zadbania o potrzeby klienta – zarówno potencjalnego, jak również aktualnego,
  • potrzeby odciążenia od zbyt dużej liczby obowiązków innych działów w firmie.

Outsourcing call center, czyli profesjonalne badania marketingowe

Obok sprzedaży przez telefon i obsługi klienta, bardzo ważnym elementem outrsourcingu call center, na który mogą zdecydować się firmy, są również badania marketingowe – zarówno te jakościowe, jak również ilościowe. To dzięki ich przeprowadzeniu, właściciel przedsiębiorstwa może zyskać wiedzę na temat potrzeb swoich potencjalnych i aktualnych klientów, wymogów rynku, a nawet działań konkurencji. Celem takich usług call center jest nie tylko pozyskanie suchych statystyk, ale również ich kompleksowa analiza – tylko dzięki niej, możliwe jest wyciągnięcie odpowiednich wniosków i ewentualne wdrożenie zmian, które wyszłyby firmie na dobre.

Kiedy warto się zdecydować? W przypadku:

  • chęci poznania rynku i potrzeb klientów,
  • chęci poprawienia wyników osiąganych przez przedsiębiorstwo,
  • potrzeby zwiększenia zadowolenia klientów i poprawienia wizerunku marki.

Na koniec – fachowe doradztwo

Outsourcing call center to nie tylko telesprzedaż, o czym już wiesz. Jednak być może nie zdajesz sobie sprawy z tego, że to również profesjonalne doradztwo, często oferowane w formie szkoleń i warsztatów. Idea Call Center wychodzi tym samym naprzeciw potrzebom wszystkich firm, które pragną samodzielnie stworzyć własny dział call center w firmie,  pragną zoptymalizować pracę działu obsługi klienta albo poprawić komunikację z klientem. Nasze szkolenia oraz warsztaty organizowane są przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, którzy dzięki wiedzy oraz pasji, są w stanie zapewnić pełną skuteczność świadczonych usług. Nasze działania dopasowujemy do indywidualnych potrzeb każdego klienta, co pozwala nam spełniać oczekiwania przedsiębiorstw funkcjonujących w różnych branżach i posiadających bardzo zróżnicowane potrzeby.

Zapraszamy do kontaktu i wyboru formy współpracy – nasz outsourcing call center pozwoli Ci rozwinąć własną działalność – poprzez podniesienie sprzedaży, a także zwiększenie zadowolenia Twoich klientów.

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.