Prowadzenie firmy to duże wyzwanie – nie tylko jeżeli chodzi o podejmowanie prawidłowych decyzji, efektywne kierowanie zespołem czy wybieranie najlepszych metod promocji produktów i usług. Dużym wyzwaniem jest też często utrzymanie płynności finansowej, która może być zaburzana z wielu stron – również przez kontrahentów, nie spłacających na czas swoich zobowiązań względem Twojej firmy. Dlatego chcąc uniknąć tego problemu, warto wdrożyć monitoring płatności, który może zapewnić outsourcingowe call center.

monitoring płatności
Do czego potrzebny mi monitoring płatności?


Monitoring płatności to jedna z usług świadczonych przez Idea Call Center, która cieszy się dużym zainteresowaniem naszych Klientów. Jest ona skierowana do tych przedsiębiorców, którzy mają problemy ze spływem należności i których klienci oraz kontrahenci nieterminowo opłacają faktury. Monitoring należności zapewnia możliwość kontrolowania stanu spłaty należności oraz przypominanie kontrahentom o tym, że mają taki obowiązek względem firmy. Możesz więc skupić się na swojej podstawowej działalności, ponieważ to nasi specjaliści zadbają o to, aby Twoi dłużnicy pamiętali o swoich zobowiązaniach i spłacali je terminowo.


Monitoring należności – co wchodzi w skład usługi?


Jako specjaliści w zakresie outsourcingu call center, jesteśmy w stanie zapewnić Ci kompleksową obsługę, pozwalającą na zachowanie płynności finansowej i egzekwowanie należności – skuteczniej niż do tej pory.

W skład usługi wchodzą takie działania, jak:
* poinformowanie kontrahenta o wystawieniu faktury i terminie spłaty należności,
* regularne przypominanie kontrahentom o tym, że powinni uregulować powstałą należność,
* powiadamianie przedsiębiorcy o upłynięciu terminu spłaty i przypominanie o dokonaniu zapłaty wg ustalonego ze zleceniodawcą wcześniej harmonogramu działania

Monitoring należności
Źródło: biznes.newseria.pl (https://biznes.newseria.pl/news/co-trzecia-mloda-firma,p777290850)


Monitoring płatności – podstawowe korzyści
* Znaczna poprawa spływu należności i ograniczenie przeterminowanych należności.
* Poprawa płynności finansowej przedsiębiorstwa i zmniejszenie zatorów płatniczych.
* Zmniejszenie dodatkowych kosztów, jakie wynikają z powstawania przeterminowanych należności.
* Większe poczucie bezpieczeństwa i pełna kontrola stanu spłaty firmowych należności.
* Bieżące informacje dotyczące stanu spłaty należności oraz ewentualnych opóźnień w płatnościach, co pozwala na natychmiastowe reakcje.
* Możliwość skupienia się na podstawowej działalności firmy i zmniejszenia kosztów monitoringu płatności (w porównaniu do tych, jakie mogłoby generować samodzielne monitorowanie należności).
* Pełne wsparcie specjalistów i skuteczność prowadzonych przez nich działań.


To się sprawdza!


Jak pokazuje praktyka, monitoring płatności sprawdza się w każdym przedsiębiorstwie i dlatego też usługa ta cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Przedsiębiorcy coraz częściej wybierają zewnętrznych specjalistów, oferujących outsourcing call center, ponieważ zapewniają oni działania nie tylko po powstaniu zadłużenia, ale jeszcze przed terminem spłaty należności – np. informując kontrahenta o tym, że faktura została wystawiona i należy ją uregulować przed upływem określonego terminu. To, podobnie jak kontakt z dłużnikiem tuż po terminie płatności, skutecznie zmotywuje go do spłaty należności, a Tobie da pełne poczucie bezpieczeństwa.


Dlaczego outsourcing call center w naszej firmie?


Idea Call Center to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, którzy są w stanie zadbać o potrzeby każdego przedsiębiorstwa – zarówno małego i średniego, jak również dużego, niezależnie od branży, w jakiej się specjalizuje. Monitoring należności prowadzony jest w sposób kompleksowy i zgodny z najwyższymi standardami, przyjętymi w naszej firmie.


W przypadku jakichkolwiek pytań albo chęci nawiązania współpracy – zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą!

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.