Iwona Bogdanov jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Z rynkiem call center związana jest od blisko 20 lat. Doświadczenie w tej branży budowała w największym wtedy contact center - Call Center Poland SA aktywnie uczestnicząc w ekspansji tej spółki na rynku. Pracę, jako Konsultant Telefoniczny rozpoczęła w 1998. Karierę w spółce kontynuowała kolejno, jako Specjalista ds. HR, Account Manager w Dziale Obsługi Klienta, Dyrektor Sprzedaży, a w 2009 roku objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającego. Uczestniczyła w licznych projektach doradczych dla wielu branż, między innymi konsultując i wdrażając proces powstania spółki call center w Czechach. Różnorodność podejmowanych wyzwań na poszczególnych szczeblach kariery pozwoliła jej zgromadzić unikalną wiedzę na temat wszystkich kluczowych obszarów zarządczych w branży call center. W Idea Call Center jest współwłaścicielem i pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego.

Pasjonatka tańca i rozwoju osobistego, aktywna działaczka na rzecz przedsiębiorczości kobiet, szczęśliwa Mama 10–letniego Filipa i 6-letniego Ivo.

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.